Universums energier

I DID IT! Jag har nu gett healing till två personer (+ Izor) som kunnat ge respons! TJIHO 
 
Jag har haft kontakt med healingenergier länge, men inte kunnat styra över dem. Jag minns första gången det hände som jag förstod vad det var. Jag satt uppkrupen i en soffa på jobbet och läste Väck din inre healer av Eric Pearl. Jag minns inte vad klockan var, men nån gång mitt i natten. Mina händer blev alldeles varma och som fyllda, pirrande. Jag fattade ingenting, men jag la märke till det. Det höll på så länge och när jag vände blad i boken stod det något i stil med att bara av att läsa boken öppnar vi upp oss för att komma i kontakt med energierna och troligtvis hade jag redan känt av det och så beskrev han just det jag kände. Det var då jag började leka med energier, experimentera. Men kanske var det mina blockeringar eller dåligt självförtroende som satte stopp. 
 
I somras anmälde jag mig till en kurs i Shamansk healing och var överexalterad över att äntligen lära mig healing på riktigt. Men jag körde fast helt, för vissa healingformer är mer komplicerade än de behöver vara. Jag blev frustrerad och ledsen över att ingenting funkade, ibland fick jag inte ens kontakt med energierna som jag annars lätt kunnat leka fram. Jag insåg att det här med "ritualer" innan healingproccessen och symboler i healingen inte var min grej, inte än åtminstone. Jag bestämde mig för att köra "freestyle" och då var energierna där sekunden efter att jag bett om dem. Men jag kom ändå inte igång att öva på att ge healing, inte ens till mig själv. Misstänker att det var tvivlet som stod i vägen. 
 
Så igår kväll så fick jag bara ett infall, jag skrev till Emeli och frågade om jag kunde få testa ge henne healing och det fick jag. Mediterade en liten stund innan, "jag kan, jag kan, jag kan" upprepade jag i mitt inre. Så bad jag om hjälp, öppnade upp och kände energierna flöda in i mig. Men den delen är jag van vid, nu gällde det att få med en tredje part i dansen. Jag tänkte på Emeli, såg och kände hur jag blev en passage för energierna. En energisträng från mitt hjärtchakra till Emelis hjärtchakra, såg hur hela Emeli omslöts av energin som i ett ägg av guldskimmer. Fick upp en bild på Hannas blogginlägg om att Emeli sökte försöksdjur till healingen och en stark känsla av att det var meningen att min och Emelis vägar skulle korsas. Fick ont i ryggen. Mer intressant än så blev det inte. Inväntade nervöst Emelis svar, tänk om hon inte känt av nånting? Men det hade hon! 
 
Idag ville Marie vara försöksperson och det gick vägen ännu en gång! Nu har jag fått några frivilliga försökspersoner att öva på och jag kan knappt vänta tills jag känner mig tillräckligt säker för att kunna erbjuda healing som tjänst i företaget! Sen ska jag ge mig på den shamanska healingen igen. Det här har fört en lättnad med sig, jag har äntligen kommit på rätt spår i livet igen. Hela jag är lätt, jag tror nästan att jag ska börja sväva! 
 
 
Allmänt | |
Upp