Izor och Emeli

Emeli har övat telepatisk kommunikation med både Jazza och Izor nu, blir så glad att Emeli utvecklas och att min familj kan hjälpa till <3 Tack Emeli!
 
Hej Izor
( jag presenterar mig)

Vill du prata lite med mig?
Javisst, det är du som hjälpt Klara! Hon har hjälpt mig. Tog hand om mig, när ingen ville ha mig. ( här känns han liten och sorgsen, tog honom hårt)
Jag har känt mig ensam men inte sen jag kom till Klara. Hon vet och tänker som jag eller som alla djur egentligen fast hon inte fattat det själv riktigt, eller ja ibland men sen försvinner det igen. ( han skrattar) hon är lite förvirrad ibland men det är Klara det. ( känslan när man rycker på axlarna)
Hon och jag vill inte alltid samma saker även om vi försöker kompromissa, men ibland vill jag dit och Klara vill någon annanstans och då blir det lite pannkaka. Nu pratar jag inte bara om fysiska grejer utan även mentala och emotionella saker/ händelser.
Klara kan gå in i sig själv ibland och då kan jag inte nå henne, vilket gör mig lite orolig. Hon brukar alltid komma tillbaka men ibland får jag göra något för att " "väcka" henne. Vissa perioder är det lite oftare och det är de perioder hon inte alltid mått så bra.
Vi kämpar på hon och jag.
Följeslagare som vi är. Någon dag kommer vi att utöka vår flock det vet jag men det är inte riktigt dags ännu vi måste komma till ro först sen kan de andra djuren komma. 😊

Tack för samtalet Izor 💕
 
 
Allmänt | |
Upp