Bergets healing - Emeli Werner

Nu är jag klar och ser att det bara gått ca 10 min kändes som mycket längre! Jag kände ett illamående i halsen och ett stopp i bröstkorgen. Den gick djupt... Det jobbade ner i benen och jag kände hela tiden av magen. Den jobbade även mycket uppe på huvudet och skuldrorna speciellt höger sida. Och ner i armarna. Jag kände en sådan förtvivlan, sorg och hat som bubblade upp. Efter en stund hörde jag ett skrik.. Jag vet inte vem som skrek men jag gissar på dig. Jag såg sand och sten och sen kände jag av en tyngd på axlarna och armarna var fastbunda i den tyngden...Ett stort kors som du gick och bar på...tror du liksom jag inte har några varmare känslor för kristendomen... Sedan din vita varg.. Stor som vakar över dig... Han brukar visa sina ögon.. Sen blandades det upp med björnar och örnar. Jag såg även en hyena... I slutet var din kropp lätt som en fjäder... Fylld av värme och kärlek.. Vilken upplevelse! Hur kände du det?
 
 
 
Först kände jag bara "wow" när Emeli delade med sig, sen fick jag för mig att slå upp budskapen från djuren hon sett. Jag tycker att budskapen brukar stämma bra, men den här gången blev jag faktiskt chockad. Nästan lite läskigt... 
 
Tack Emeli <3 
Allmänt | |
Upp