Sommarnätter

Såhär sprang jag omkring inatt med kameran i högsta hugg och Izor skuttande bredvid mig. Gummistövlar, tjockaste ullfrottétröjan jag stött på och lillasysters "coola" mössa. Charmigt, jag vet.
 
 
 
Dagsljus är något jag uppskattar djupt, att hinna aktivera alla hästar innan det krävs pannlampa för att se var man sätter fötterna eller att vakna av solstrålar som tittar in genom fönstret. Jag uppsattar solens närvaro på samma gång som jag fylls av en magisk känsla när jag tittar upp på himlen och möts av månens skimrande kropp. Kanske är det väldigt passande att jag har båda dessa fantastiska himlakroppar inprintade på min kropp. Sol och måne. 
 
 
 
 
Lite suddigt, lite brusigt, men jag är nöjd. Det ger en inre frid att sitta under bar himmel och bara vara. Alla problem blir plötsligt obetydliga för just där och då är jag lyckligare än någon annanstans, när det bara är jag och naturen. Inget samhälle inblandat. När jag får vara fri. 
 
 
Allmänt | |
Upp